23 September 2011

Parcel koko

Hari ni secretary department saya dari jauh jalan dengan kasut tumit tingginya, keletuk keletak keletuk keletak..agak-agak 20 meter nak sampai cubic saya beliau dengan nyaringnya memanggil nama saya. Pusing ja, dia dah berdiri ala-ala cindy Crawford berhenti di tengah runway.

Saya tak tipu, dia memang solid cakap luuu. Aganya kalau dia tinggi sikit memang jadi model. Pakka dia tinggi sikit dari pinggang Andreas Grassmann ja. (saya sekadar pinggang Andreas ja huhu)

Cepat teka pasaipa secretary itu sanggup berjalan dengan tumit tinggi sejauh-jauh alam, mancari saya..padahal orang lain semua pakai in-house shoes yang flat ja.

.

.

.

.

.

.

.

scroll down lagi..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

cepat teka!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Haaa…sebenarnya dia nak bagi ini…



Orait, now it’s time to teka apa di dalam (ayat cam **TTTUUTTT**)

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Taaadaaaa!!!




Okay saya tipu. Sebenarnya The Gift tu saya beli awai lagi, dari orang lain. Tapi still menggunakan kaedah pembelian yang sama. Bungkusan tadi tu ada 3 buah buku ja.

Saya tau, buku lamaa.. tapi saya nak jugak untuk dimuatkan di dalam mini library rumah saya & sugarpie nanti huhu. *berangan bling bling bling*

Dah lama dah saya simpan azam untuk membeli buku-buku untuk koleksi. Tapi dulu saya tak dak income. Saya miskin ja time tu. Tapi sekarang saya ada kerja, ada income, tapi tak stabil tera mana pon lagi. Nak kena simpan duit untuk perancangan lagi besar. So saa beli buku0buku terpakai ni dari ebay. Tapi saya puas hati, macam buku baru ja. Tak ada patah-patah pon kulit dia. Tak ada lipat-lipat pon muka surat dia..

So ok la kan..

0 crap(s):