18 September 2011

Konvo


<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE

Konvo dah settle yeay! Tp memang berterabur betol konvo UniMAP ni. Yang perempuan Melayu keluar nama lelaki India la, yg perempuan keluar nama lelaki la..

Keluar kat mana?

Keluar dekat big screen yang dalam dewan tu ehem!

Saya tak excited sangat. Bosan tuhan ja yang tahu. Salah satu Anugerah Doktor Kehormat tu VC bagi kat kawan dia. Apa kes??

Abeh konvo saya terus tunggu bas balik. So sapa yang terserempak dengan saya kat tempat tunggu bas tu, itu ja lah yg saya ambik gambar. Sadly dengan saya punya faithful sidekicks pon tak ambik gambar.

Ni semua system dewan punya pasal. Orang lain dah lepas keluar, tiba kat row saya, terus dia tutup pintu keluar ikut pintu lain. Haysss

+p/s: Perlis still panas lahar macam dulu!+

0 crap(s):