08 August 2011


Seriously, hari ni saya low gila. Biji mata macam nak terkeluar. Suara dah hampir sama dengan hon lori, so saya avoid untuk bercakap. Hati saya..ahh..usah dipeduli, hati manusia mmg berbolak balik. Berani mahu menyangkal?
Saya harap anda menjadi tempat saya berpaut bila saya hampir terjatuh. Saya harap anda akan sambut saya bila saya tersadung. Tapi mana anda? Apa pilihan saya ada? Nangis saja, as long as i’m alone. Saya selalu percaya territory kecil saya untuk meruntun jiwa. Time sorang dalam kreta, time shower.
*
Saya buka posa dengan sangat sedap. Dah lama nafa ajak makan di situ, tapi hari ni baru saya dapat. Ya tanpa nafa, tanpa sapa2..hanya muka yang sama lapar dengan saya, tapi kebanyakkan lebih bernasib baik dari saya. Pulang, saya muntahkan semua..oh lupa, masa makan tadi rasa pasir..sama tebal macam selut pantai kuala perlis..no wonder tidak layak mendiami perut saya yang penuh kemewahan
tipikal ka saya, bila mood tak bagus, semua tak kena. Tapi saya harap anda insist on making me happy. Oh, saya lupa, anda dari mars, saya dari venus. Anda kata kalau ajak mesti mau punya. Tapi bnyk ja alasan. Sudah la. Lupakan semua, lupakan ajakan saya. Esok kita try lagi.
Apa? Just give up on you? Hell NO! you are my saccharin, poison, antidote, oxygen, h2o, antigen, even if u r carcinogen, pls, dnt leave. Kalau anda sejenis kanser, saya rela, sumpah, saya xkn kimo! Ada ja untuk saya, itu sudah bagus. Pay attention only to me.
+ the only exception +
post scriptum : terima kasih xrumet